רפורמה במשרד הרווחה

רפורמה במשרד הרווחה

מעונינים לשמוע יותר?

אחד הדברים שאנחנו הכי אוהבים זה לקחת מידע שסופר לנו במשך שעות רבות ולזקק אותו לכדי סרט

מהות העבודה

משרד הרווחה הוא אחד הגופים הגדולים בהם, למשרד עובדים רבים ואחריות ומשמעות מהגדולים במדינה. בכדי לנהל גוף כזה גדול ורגיש יש צורך ביכולות ניהול מידע מורכבות, פרוטוקולים, מודלי עבודה ושיטות ברורות. לאחר שנים בהם המשרד גדל וגדל, קלט עובדים רבים, הביקוש גם כן גדל לאורך השנים. היה צורך בשינוי מהותי- רפורמה בכל הקשור להתנהלות הארגונית עם דגש על ניהול מידע. לאחר שבוצעו תהליכים רבים ומורכבים ע"י צוות מומחים הגיע הזמן ליישם את הרפורמה וגם לתווך אותה לכל העובדים שיהיו חלק מהותי בכל תהליך היישום. עובדים שהתרגלו במשך שנים להתנהל בצורה אחד ומהיום צריכים להתנהל בצורה אחרת.  בכדי לעשות את זה צוות המשרד הרים כנס שכל מהותו היא לגייס את העובדים ולחשוף אותם לכל הנעשה מאחורי הקלעים.  אנחנו הצענו לעשות סרט יחסית ארוך שמצד אחד מספר על הרפורמה ומצד שני נותן גם קרדיט לכל האנשים המדהימים שפעלו מאחורי הקלעים.

תהליך העבודה:

בין אם זה סרט שיווקי, תדמיתי או סרט הסברתי מהסוג הזה, הכל צריך להתחיל בשאלה פשוטה – מה מטרת הסרט.

במקרה הזה הצבנו שתי מטרות- לגייס את צוות העובדים הרחב לרפורמה ע"י מתן מידע והמטרה השנייה היא לתת קרדיט לכל המעורבים בדבר.
התהליך כולו התחיל בלמידה מצידנו- היה צורך בהבנה מאוד רחבה של מה היה עד היום, מה השתנה ואיך זה הולך לשפיע. לא פשוט לכתוב תסריט לסרט מסוג זה.
אחרי שלמדנו כתבנו תסריט שמתחשב מצד אחר במידע האינפורמטיבי על הרפורמה ומצד שני נותן לכל אחד מדמויות המפתח את הבמה לדבר על התהליך תוך כדי שהוא מספר חלק אחד בפאזל הגדול יותר שנקרא הרפורמה של משרד הרווחה.

כמו בסרטון תדמית גם כאן המשקל המהותי של הסרט הוא ודגש על ערכים מהותיים.  אנחנו מרגישים מסופקים ומרוצים ממה שיצא, מוזמנים לצפות ולהתרשם גם אתם.

מאמרים נוספים