הפקת סרטונים לחברות

הפקת סרטונים לחברות

מעונינים לשמוע יותר?

איך להפיק סרטונים לחברות?

כיום, קשה מאוד לשרוד בעולם הדיגיטלי ללא סרטונים ותכני ווידאו שונים. מדובר באחד הכלים החשובים ביותר בכל קמפיין פרסום ובכל אסטרטגיית שיווק. סרטונים אלה יכולים להיות בצורת קריינות, סרטוני תדמית, פרסומת ואפילו סרטוני אנימציה. סוג הסרטון, אורכו, התוכן שלו והמופיעים בו, תלויים בהרבה מאוד משתנים כמו תקציב בעל העסק, מטרות הסרטון ועוד. כיום, מרבית האנשים מבצעים רכישות והזמנות דרך האינטרנט. בין אם מדובר בקידום מוצר או מציאת איש מקצוע לטיפול בתקלה בבית – סביר להניח שתרצו להפיק סרטונים איכותיים לצורך קידום מכירות והמוניטין של החברה שלכם.

הפקת סרטונים לחברות – כיצד זה מתבצע?

  • סוג הסרטון – בשלב הראשון, כדי להחליט על סוג הסרטון הנדרש ולבנות לו תסריט ברור, יהיה צורך באפיון המותג. בשלב הזה נרצה גם להגדיר את מטרות הסרטון, להגדיר תקציב, לראות למה אנו זקוקים לצורך הפקתו ולהעריך את זמן ואופן העבודה עליו.
  • מחקרים – חשוב לבצע מחקר שוק, מתחרים וכדומה, על מנת לאסוף כמה שיותר מידע. ראשית, יש לוודא שהסרטון שלכם והתוכן בו יהיה ייחודי ויבליט אתכם מעל המתחרים שלכם, וכמובן גם לאפשר לצוות המקצועי העובד אתכם על הפקתו, להכיר לעומק את התחום, המתחרים והלקוחות שלכם.
  • בניית תסריט – בשלב הזה יהיה צורך בבניית תסריט. מכינים העתק ראשוני וכללי של התסריט ולאחר מכן עוסקים בפירוט במשפטים והטקסט המלא שנרצה להעביר בסרטון. במילים אחרות – אפיון הסרטון וכל רגע בו: מה הצופים יראו ומה ישמעו.
  • צילומים – לעתים נדרש יום צילום אחד ולעתים מספר ימים כאלו. הפקת סרטונים לחברות וזמן העבודה עליהן עשויים להשתנות בין חברה אחת לאחרת ובהתאם למשתנים רבים. בשלב הזה כבר תדעו בדיוק כמה זמן תצטרכו להיות חלק מהצילומים או לחילופין כמה זמן חברת ההפקה תצטרך לצלם את החומרים לסרטון שלכם.
  • עיבוד ועריכה – בשלב הבא יהיה צורך באיסוף כל החומרים ולבצע עיבוד ועריכה שלהם, הוספת פסקול, קריינות, כתוביות וכל מה שצריך על מנת להפיק את התוצר הסופי.

עם וידאו מאסטר הלקוח מעורב בכל שלבי תהליך הכנת הסרטון ולוקח חלק פעיל בהפקתו, עריכתו עד התוצר הסופי.

מאמרים נוספים