סרטוני תדמית לעסקים

סרטוני תדמית לעסקים

מעונינים לשמוע יותר?

סרטוני תדמית לעסקים קטנים

בעלי עסקים מחפשים אחר שיטות שונות לשווק את העסק שלהם, אולם נעלם מעיניהם לא פעם, אחד הכלים החשובים ביותר בעולם השיווק והוא סרטון תדמית. סרטוני תדמית לעסקים הינם לרוב סרטונים קצרים (לא חייבים להיות כאלה דרך אגב – זה תלוי מאוד באפיון העסק וצרכיו) המיועדים להצגת החברה, החזון שלה ומידע נוסף שאתם רוצים להעביר ללקוחות שלכם. כך למשל, חיל האוויר יכול למשוך מיועדים טריים לגיוס באמצעות סרטון תדמית המציג את החיל, הבסיסים השונים, חיילים בשירות, אנשי קבע, קצינים ועוד. בין היתר בסרטון כזה למשל יופיעו מטסים של חיל האוויר, חיילים צוחקים המשדרים אנרגיות של כיף, ויתרונות נוספים כמו אוכל טוב בחדרי האוכל, מגורים מסודרים ועוד. סרטוני תדמית יכולים להשתנות בהתאם לארגון המזמין אותם.

פרמטרים חשובים ביצירת סרטוני תדמית לעסקים:

כידוע יש הבדל בין סרטוני תדמית לעסקים בהתאם לגודל החברה, החזון שלה, הנישה בה היא עוסקת, מוצרים ו/או שירותים שהיא מספקת, קהל היעד שלה ועוד. יש גם סוגים רבים של סרטונים שניתן לעשות כמו למשל סרטונים רציניים או סרטונים המשלבים הומור, סרטונים עם אוסף של קליפים וקריינות או אדם המדבר מול המסך, סרטוני אנימציה או סרטונים ריאליסטיים ועוד.

ישנם כמה פרמטרים חשובים ביצירת סרטוני תדמית לעסקים:

  • מה העסק מציע – מה בדיוק אתם מציעים? מה מהם השירותים או המוצרים שאתם רוצים לקדם? האם אתם רוצים סרטון כללי שמקדם את שם המותג שלכם? האם תרצו להציג את כלל השירותים שלכם בתוך הסרטון?
  • הייחודיות שלכם – חשוב להציג זאת בסרטון לעומת המתחרים שלכם (מבלי לפגוע באף שם או ארגון כמובן).
  • האם יש לכם יתרונות תחרותיים חיוניים? לדוגמה: משלוח מהיר? שיטת תשלום ייחודית לכם? מוצר שהוא מותג ייחודי שלכם? מהו הערך העיקרי שאתם מספקים ללקוח?
  • בנו אמינות – בין אם על ידי הצגת העובדים שלכם, צילומים מתוך בית העסק, לקוחות מרוצים או מאפיינים אחרים שיכולים לבנות את האמינות שלכם.

איך מתחילים?

וידאו מאסטר כאן לשירותכם ליצירת סרטוני תדמית ייחודיים ואיכותיים לעסק שלכם. צרו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

סרטוני תדמית לעסקים קטנים

הפקת סרטי תדמית לעסקים

הפקת סרטי תדמית לעסקים הינם מונח מוכר מתחום השיווק הדיגיטלי שכן כל חברה, קטנה כגדולה, זקוקה היום לסרטון תדמית לעסק שלה. באמצעות סרטון זה ניתן לקדם את המוניטין של המותג, להגביר את החשיפה, להעביר את המסר שלכם בצורה ברורה יותר לקהל שלכם ולחבר את הקהל אל המותג שלכם. סרטונים אלה יכולים להיות אנימציה, סרטוני קריינות, סרטונים ריאליסטיים ועוד. כמו כן אלה משמשים מגוון רחב של עסקים בתחומים שונים, החל מחברות הייטק, דרך חברות נדל"ן ועד לתחום החינוך. אם גם אתם רוצים סרטון תדמית מקצועי לעסק שלכם צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

מה כוללת הפקת סרטי תדמית לעסקים?

חברת וידאו מאסטר הוקמה בשנת 2010 ומאז הפיקה מאות סרטי תדמית לעסקים וארגונים מכל תחום ובכל סדר גודל: חברות סטארט אפ, עמותות, עסקים קטנים ובינוניים במגוון תחומים ועוד. הצוות המקצועי העומד מאחורי החברה אוהב ליצור סרטים עם חיוך, אהבה והרבה אנרגיות טובות. החברה מאמינה בעזרה אשר מספקת לבעלי עסקים באמצעות הסרטונים שהיא מפיקה, וכך גם לקהל הלקוחות של אותה החברה. על כן, החברה לא מפיקה סתם סרטי תדמית אלא סרטים איכותיים, המיועדים לשיווק העסק באמצעות וידאו.

מה כוללת הפקת סרטי תדמית לעסקים?

לפני ההפקה – שלב זה חיוני מאוד לתכנון ההפקה ההולכת לבוא בשלב הבא, ובו נעשה תחקיר מעמיק על העסק, הבנת המטרות והצרכים שלו, היכרות עם המתחרים ובחירת פלטפורמות ההפצה, קונספט הסרט וכתיבת התסריט.

יום ההפקה – יום או ימי צילום הכוללים את הצוות המקצועי במקום, צילומי הסרטונים והחומרים הנדרשים, במאי המלווה אתכם, וכמו כן, הצוות המקצועי של החברה- וזאת לצורך הפקה מקצועית של החומרים.

אחרי ההפקה – זהו הזמן בו אוספים את חומרי הגלם ומבצעים בפועל את עריכת הסרטון עד התוצר הסופי. בדרך ייעשה שימוש באפקטים מיוחדים, נוסיף פסקול, נקליט קריינות, נתקן צבעים ועוד.

חשוב לציין כי הלקוחות מעורבים ושותפים לכל אורכו של תהליך הפקת הסרטון, כך שיוכלו להישאר שבעי רצון לכל אורך הדרך.

הפקת סרטי תדמית לעסקים

סרטי תדמית לעסקים

הפלטפורמה המובילה כיום לשיווק ומיתוג עסקים היא האינטרנט כמובן. השימוש בכלי זה עוזר בקידום אינספור תחומים, כלים ומושגים שונים. ביניהם, ניתן למצוא סרטי תדמית לעסקים הנחשבים כיום לפופולריים מאוד לכל עסק וכל ארגון, קטן או גדול, הרוצה לקדם את עצמו. סרטי תדמית תורמים לחשיפה גדולה יותר של הקהל למותג, לחיבור בינו לבין הקהל, ללימוד מהיר של הגולשים על המותג (בסרטון קצר ניתן להעביר תוכן רב יותר מאשר קריאת מספר כתבות) ועוד. כמובן שסרטונים מהסוג הזה, מעלים את מדד האמינות בין הגולשים לעסק שלכם, ומשפרים פלאים את אחוזי ההמרה באתר או בדף הנחיתה שלכם.

מה צריך להיות בסרט תדמית לעסק ומהו אורך הסרט המקובל?

על אף שרבים נוטים לחשוב כי סרטון תדמית צריך להיות קצר מאוד (עד דקה-דקה וחצי) הרי שזה לא תמיד כך. לעתים יהיה מומלץ לערוך סרטונים מעט ארוכים יותר וזה לגמרי תלוי בצרכי העסק, בקהל היעד, במטרות הסרטון, דרכי ההפצה של הסרטון ועוד. כמו כן, גם תוכן הסרט תלוי בפרמטרים אלו. יש חברות המעוניינות לקדם את שם המותג שלהן ולייצר חשיפה למותג, אחרות רוצות לגייס משקיעים או מתנדבים, חברות אחרות יעשו שימוש בסרטון תדמית לגיוס עובדים לחברה ואחרות לשיווק של מוצרים ושירותים.

איך לבחור חברה מתאימה להפקת סרטי תדמית לעסקים?

  • ניסיון – הניסיון משחק תפקיד חשוב ביצירת סרטי תדמית לעסקים. האם אנשי המקצוע המפיקים לכם את הסרטון מבינים גם בשיווק? האם הם יודעים רק לערוך את החומרים בתוכנת העריכה או ממש מבינים את ההיבטים השונים במיתוג ופרסום העסק? בחזון העסקי שלכם? גם בתכנון נכון של הפקת הסרטון, והתאמת התכנים בו למטרות החברה, יש לניסיון השפעה רבה.
  • כלים טכנולוגיים – אתם רוצים לוודא שהחברה עושה שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים לצורך צילום, עריכה והפקת סרטון. הסרטון צריך להיות ברזולוציה גבוהה, ומותאם למגוון רחב של פלטפורמות אפשריות לשימוש.
  • אנשי מקצוע – מה ההכשרה המקצועית של אנשי המקצוע שעובדים מולכם?
  • המלצות ותיק עבודות – חשוב לבדוק את תיק העבודות של החברה, אילו עבודות הוא כולל, באילו תחומים, מה איכות הסרטונים, כמה הם יצירתיים, וכיצד ערוכים.

מאמרים נוספים