הפקת סרטון מוצר

הפקת סרטון מוצר

מעונינים לשמוע יותר?

איך מפיקים סרטון מוצר

אחד הכלים החזקים ביותר בעולם השיווק כיום, ובעולם השיווק הדיגיטלי בפרט, הוא הפקת סרטון מוצר. באמצעות סרטון איכותי למוצר שלכם, ניתן יהיה לשדרג משמעותית את כמות המכירות של מוצר זה, להציג אותו בצורה טובה ויעילה יותר ללקוחות שלכם, לעתים אף יותר מבדרת ומעניינת, ולהציג את היתרונות של המוצר בצורה חדה וברורה יותר. באתר בו משווקים מוצרים לרכישה אונליין למשל, חשוב לכתוב את מפרט המוצר ולהזין תוכן בעמוד המוצר לצרכי קידום אורגני, אולם הוספה של סרטון מוצר המציג את המוצר ואולי אפילו גם את התוצאות שיזכו להם משתמשי המוצר – יתרום באופן מהותי לשיפור אחוז ההמרה באתר שלכם והגדלת ההכנסות בעסק. חברת וידאו מאסטר מתמחה ביצירת סרטוני מוצר לעסקים. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לאפיין ביחד אתכם את צרכי העסק, המוצר והסרטון הנדרש לכם.

מה ההבדל בין סרטון מוצר לסרטון תדמית?

בעלי עסקים רבים נוטים לבלבל בין סרטון תדמית לבין סרטון מוצר. בעוד סרטון תדמית מקדם את העסק, החזון שלו, האני מאמין שלו וכד' – הרי שסרטון המוצר מתמקד במוצר ובתועלות שלו. אורך הסרטון עשוי להשתנות ללא קשר לסוג הסרטון במקרה הזה, אולם קהל היעד עשוי להשתנות למשל בין שני סוגי סרטונים אלו. לדוגמה: חברה המספקת עשרות מוצרים תרצה סרטון תדמית שמקדם את החזון של החברה ואת שם המותג שלה. לעומת זאת, בסרטון מוצר – נתמקד באחד ממוצרי החברה, מהו, מה התועלות שלו וכו'.

3 שלבים להפקת סרטון מוצר מוצלח עם וידאו מאסטר:

בוידאו מאסטר מקפידים על 3 שלבים עיקריים עבור הפקת סרטון מוצר לעסקים:

שלב 1 – לפני ההפקה- מבינים את שוק המוצר, לומדים על קהל היעד, הפלטפורמות שנכון להפיץ את הסרט, בונים את הקונספט וכותבים את התסריט.

שלב 2 – ההפקה- יום או ימי הצילומים עם כל המשתמע מכך.

שלב 3 – אחרי ההפקה – זהו השלב בו אוספים את כל החומרים ומייצרים מהם סרטון מדהים לעסק שלכם. הליך זה כולל כמובן הוספה של אפקטים, בניית שפה גרפית לסרטון, הוספת פסקול, קריינות, תיקוני צבע ועוד. בסופו של דבר מתקבל סרטון מוצר נהדר שהלקוח יוכל להשתמש בו בכל פלטפורמה שירצה.

הפקת סרטוני מוצר

הפקת סרטוני מוצר

סרטון מוצר הוא כלי שיווק רב עוצמה, במיוחד עבור בעלי חנויות אינטרנטיות, שהאתר שלהן בנוי ברובו מעמודי מוצר עם מטרה ברורה – למכור כמה שיותר מוצרים, להפוך לקוחות למרוצים וחוזרים ולייצר הכנסה גבוהה. כמובן שאנו מאמינים כי על חזון עסקי להיות מעבר להיבט הכלכלי, אך אי אפשר להתעלם מהעובדה שמכירות, רווחים ויצירת הכנסה גדולה יותר היא בסיס להצלחת העסק וההתקדמות שלו. אנו באמת מאמינים כי מה שאנו עושים עוזר לבעלי עסקים, ומתוך כך הצוות המקצועי בוידאו מאסטר פועל בעת הפקת סרטוני מוצר לעסקים, להצעת מחיר אטרקטיבית ואפיון צרכי סרטון המוצר שלכם. צרו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

היתרונות של הפקת סרטוני מוצר לעסקים

  • שדרוג חוויית המשתמש – להציג את המוצר בצורה שונה, נעימה וטובה יותר. מרבית האנשים הינם ויזואליים ולכן קל להם יותר ללמוד ולקלוט תוכן באמצעים מסוג זה כמו סרטונים למשל, מאשר בטקסט כתוב. במיוחד אם הטקסט מוצג בגודל קטן מדי, פונט לא ברור או במבנה לא נעים ונוח לקריאה.
  • הוספת סוגי תכנים נוספים לאתר – הוספת סוגי תכנים נוספים לאתר משפרת פרמטרים שונים לצרכי SEO, חוויית המשתמש, קהלי היעד שאתם פונים אליהם ועוד.
  • שיפור אחוז ההמרה וכמות המכירות – הפקת סרטוני מוצר הוכחה לא פעם, כטכניקה נהדרת לשיפור מהותי של אחוזי ההמרה בכל עמוד מוצר, עמוד נחיתה ואתר וכן משפרת את כמות המכירות וההכנסות בעסק.
  • שיפור מוניטין ורצינות – הצגה של המוצר בצורה פרקטית יותר, והשקעה בסרטון מוצר איכותי תציג אתכם באור אחר ללקוחות שלכם.
  • רמת אמינות גבוהה יותר – כידוע הצגת סרטונים, גם אם אינכם מופיעים בהם, משפרים משמעותית את רמת האמינות של החברה ומוצריה.

סרטון מוצר מסוג אנימציה או ריאליסטי?

ישנם כמובן סוגים שונים של סרטונים וסוגי צילום ועריכה אפשריים. סוג הסרטון, אופן הצילום, אורך הסרטון, המסרים וכמובן התוכן שלו ייבנו על פי אפיון מקדים, תקציב הלקוח, סוגי המוצרים המקודמים, קהל היעד ופרמטרים רבים אחרים. לפרטים נוספים ותחילת אפיון העסק והמוצרים שלכם צרו קשר באתר או בטלפון והצוות המקצועי של וידאו מאסטר ישמח לעמוד לשירותכם.

מאמרים נוספים