קמפיין שיווקי לאוניברסיטת בן גוריון

קמפיין שיווקי לאוניברסיטת בן גוריון

מעונינים לשמוע יותר?

בשנת 2012 פנו אלינו מאוניברסיטת בן גוריון וביקשו שנעזור להם לגבש אסטרטגייה שתעזור להביא יותר סטודנטים אל היום הפתוח

אחרי תחקיר מעמיק בו הכרנו את האוניברסיטה, קהל היעד והחסמים שבעקבותם מועמדים רבים לא מגיעים אל היום הפתוח גיבשנו את האטסרטגייה איתה השגנו תוצאות מרשימות, לפי נתוני האוניברסיטה הגיעו אל היום הפתוח שאנחנו גיבשנו את האסטרטגייה אליו פי 2 סטודנטים מיום פתוח של שנה קודמת.

מה היתה האסטרטגיה?

  • הבנו שלמועמדים רבים שבאמת רוצים להגיע, יש משהו שמתנגש דווקא עם התאריך של היום הפתוח. לעיתים רבות הסיבה היא תירוץ ולא סיבה אמיתית. הסיבה לכך היא שלעיתים יש חשש מלימודים גבוהים ואנחנו מוצאים סיבות לא להגיע ולהתמודד עם החששות שלנו.
  • לאחר מכן חיפשנו נציגים מתוך האוניברסיטה, סטודנטים אמיתיים שכל אחד מהם יגיע מחוג אחר. זאת בכדי שמבחינת המראה הם יהיו מאוד שונים וייצגו את רוב הסטודנטים שמגיעים לאוניברסיטה.
  • אחרי שידועה לנו הסיבה, אנחנו מכירים את הסטודנטים שלומדים במכללה בחרנו תירוצים מאוד לא סבירים שבגללם מועמדים לא מגיעים ליום הפתוח ובכך להראות להם שהסיבות שגם הם מחזיקים בהם לא מאוד מוצדקות. יצרנו סדרה של 6 סרטונים, כל סרטון עם תירוץ אחר.
  • את כל הסרטונים הפצנו בצורה אורגנית וממומנת ובכך הגענו לקהל רב וחשיפה משמעותית.

איך בונים אסטרטגיה

כל אסטרטגייה מתחילה במטרות שאותם רוצה להשיג בית העסק, לאחר מכן אנחנו מובילים את התהליך ע"י איסוף מידע מהלקוח וממקורות נוספים, לעיתים מספיק לגלוש באינטרנט ולאסוף את כל המידע ולעיתים יש צורך בסקר שאנחנו מפיצים ללקוחות קודמים ולקוחות פוטנציאלים. לאחר איסוף המידע אנחנו מנתחים אותו והופכים אותו לתובנות שאיתם ניתן לעבוד. אנחנו מגבשים את האסטרטגייה על סמך כל המטרות, קהל היעד, השוק, המתחרים והכי חשוב ע"פ המשאבים שיש ללקוח, אחרת ניצור עבורו אסטרטגייה שהוא לא יכול ליישם ובכך לא עשינו כלום.

אחרי שגיבשנו את האסטרטגייה אנחנו בוידאו מאסטר נותנים ללקוח שלנו את הכלים ליישמה או את האפשרות שאנחנו נבצע אותה בעצמנו לשם השגת תוצאות מדוייקות.

זו דוגמה לאחד מהסרטונים השיווקיים – תוכלו למצוא בדף היוטיוב שלנו את כולם.

מאמרים נוספים