קמפיין שיווקי לקרן מיראז'- פתחת ניצנה

קמפיין שיווקי לקרן מיראז'- פתחת ניצנה

מעונינים לשמוע יותר?

אי שם בדרום יש מקום מקסים שלא הרבה אנשים מכירים- פתחת ניצנה.  שם יש אנשים פשוט מדהימים שתורמים רבות לכל הקשור לחקלאות הארץ.

מה היתה הבעיה?

  • ישנם מספר יישובים בפתחת ניצנה עם איכות חיים מדהימה, קרקע ברת השגה, חינוך מדהים, אפשרות לקבל קרקע לחקלאות בחינם ולמרות כל זה, לא מצליחים לממש את כל זכויות הקרקע שקיימות במקום כי אנשים לא מגיעים.
  • כשאנשים חושבים על יישובים כמו באר מלכה, כמהין וקדש ברנע הם חושבים קודם כל על הקשיים: הריחוק מעיר גדולה, הקושי היום יומי, הריחו מהחברים והמשפחה, מציאת עבודה ועוד.

האסטרטגייה שבה בחרנו:

  • באותה התקופה, הרבה לפני שעבודה מרחוק היתה נפוצה בישראל, הבנו שנכון שנפנה לאנשים שיש להם איזשהו חלום להיות חקלאים.
  • איפיינו את סוג התושבים שהיישובים מעוניינים לקלוט- משפחות בוגרות עם ילדים, אנשים עם מוטיבציה ורצון לשינוי אמיתי.
  • מתוך היישובים בחרנו משפחות מדהימות שלדעתנו מייצגות את היופי והסגנון חיים הייחודי שיש לפתחת ניצנה להציע.
  • צילמנו 3 סרטונים, אחד על כל יישוב. בסרטונים ייצרנו מעין יום בחיי חקלאי חקלאית עם דגש על התא המשפחתי והאורח חיים הייחודי והקסום של האיזור.
  • מטרת הסרטונים היתה לייצר התעניינות ולהזמין לסיור פיזי במקום. לאחר השקת הקמפיין היתה התעניינות רבה והסיורים היו מלאים.

בוידאו מאסטר אנחנו מבררים עם הלקוחות שלנו מה המטרות שלהם, ולא ישר קופצים למסקנות, רק לאחר תהליך בירור עמוק אנחנו בונים את הדרך בה לדעתנו נוכל להשיג את המטרות אותם הציב הלקוח.    כאן מתחת תוכלו לצפות בשלושת הסרטונים שייצרנו עבור הקמפיין. אם אתם גם מעוניינים לקבוע פגישה בה אנחנו נכיר אתכם, נשמע על המטרות שאתם רוצים להשיג, נכיר את הענף או התחום בו אתם עוסקים, נלמד על קהל היעד, המתחרים, ונבנה עבורכם אסטרטגייה שיווקית אנחנו יותר מנשמח, אנחנו מאוד אוהבים את מה שאנחנו עושים במיוחד כשמדובר באתגרים שצריך לפצח, אתגרים שלא פיצחו לפנינו.  רוצים גם אתם שניצור עבורכם סרטון שיווקי לעסק ? דברו איתנו.https://youtu.be/OMdBVBnjV00https://youtu.be/tSTs0Tq81NMhttps://youtu.be/PRbzbZNWVP8

מאמרים נוספים