top of page

Your brand deserves
to be told

אנחנו יכולים לנסות להאדיר את עצמנו, לספר הכל על כמה אנחנו מגניבים, חזקים או נראים טוב... אבל עדיף שתראו את הסרטים שלנו או שתרימו טלפון ונכיר באמת. 

Our Recent Production

שלבי הבריאה

חלק מהגאוות שלנו

  • מה זה אסטרטגיית וידאו?
    רוב העסקים שמגיעים אלינו כבר החליטו שהם צריכים וידאו (לרוב זה באמת נכון), אבל הם עדיין לא יודעים איזה- האם צריכים סרט אחד או סדרת סרטונים, סרט ארוך או קצר (מה זה בכלל ארוך ומה זה קצר), קליל ומגניב או רשמי ורציני, גרסה לאורך או לרוחב, שחקן או עובדי החברה ועוד ועוד... אנחנו כאן בכדי לשאול את כל השאלות הנכונות ובמקביל לייעץ לכם במה לבחור. אסטרטגיית וידאו היא למעשה המענה לכל השאלות האלו (על סמך המטרות שלכם, קהל היעד, התחום בו אתם פועלים והתקציב שלכם), אחרי שנגבש את האסטרטגייה הנכונה נוכל לצאת לדרך. חשוב שתזכרו סרט הוא חלק ממסע לקוח גדול יותר, אם הסרט לא משתלב נכון הוא פשוט לא יעבוד, גם אם הוא יהיה מדהים, מקצועי ומרשים. סרט צריך להשיג תוצאות!
  • האם אפשר ליצור סרט אחד שיתאים לשפות שונות?
    לעיתים ישנם סרטים שלהם קהלי יעד הדוברים שפות שונות, כמו מוצרים שנמכרים במדינות שונות בעולם, סרט גיוס כספים ועוד. לצורך חסכון במשאבים (כדי שלא ניצור הרבה סרטים) ישנן שתי אפשרויות מרכזיות: 1. הפתרון הקל- ליצור סרט אחד, איך שרוצים ולהטמיע עליו כתוביות שונות 2. מראש לתכנן סרט שמיועד לקהלים דוברי שפות שונות- לרוב הסרט יהיה מבוסס קריינות בלי דוברים שמדברים ישירות אל המצלמה, במהלך הצילומים ננסה להמנע מצילום דברים עם טקסט בשפה מסויימת ועוד..
  • במה אנחנו באמת שונים מהאחרים?
    אנחנו מבינים עסקים, מבינים שיווק, מבינים אנשים. לכל סרט במיוחד לסרטים מסחריים יש מטרות ברורות כמו- awareness, תדמית, השקה, חלק ספציפי במסע הלקוח, קיצור תהליכי מכירה ועוד... כל התהליך שאנחנו עושים מגיבוש הקריאייטיב מוכוון למטרות שהגדרתם, נוכל לייעץ לכם בכל שלב בתהליך איך לדייק את הסרט בכדי שישיג את המטרות שלכם, אנחנו לא עוד "קבלן ביצוע" אנחנו כאן כדי לפצח, לייעץ ולבצע את הסרט כך שישיג עבורכם תוצאות.
  • כמה זמן לוקח לייצר סרט?
    אם היינו צריכים להצביע על דבר אחד שאנחנו לא אוהבים בעבודה שלנו- זה סרטים שצריך ל"אתמול". סרט טוב שמשיג תוצאות מצריך זמן למחשבה, ניתוח השוק, בחירה של הסגנון, עבודה מתואמת עם הלקוח ועוד. מכונת הזמן שלנו התקלקלה ואנחנו לא יודעים לייצר סרטים לאתמול! מה אנחנו יודעים ואוהבים לעשות? לייצר סרטים בזמן שמשאיר לנו מקום למחשבה, קריאייטיב, הפקה, ופוסט נכונים. כל סרט הוא מאוד שונה, יש סרטים שלוקחים כמה שבועות ויש כאלו שלוקחים מספר חודשים, אבל בכדי שלא תצאו בידיים ריקות הנה לוח זמנים כללי. 1. שלב הקריאייטיב והתסריט בדר"כ בין שבועיים לשלושה (תלוי גם בכם, אתם צריכים להגיב, להעיר, להאיר ולאשר) 2. להתכונן לצילומים שבוע עד שלושה שבועות (תלוי במורכבות, אם אין צורך בשחקנים, ציוד מיוחד וכו אפשר גם תוך מספר ימים). *. אם דרוש פרזנטור מוכר אנחנו תלויים גם בלו"ז שלו. 3. עריכת הוידאו בדר"כ בין שבוע לחודשיים (תלוי אם יש צורך בתלת מימד, אנימציה או קומפוזיטינג מורכב). לסיכום: סרט פשוט מאוד יקח כשלושה שבועות. סרט מורכב יכול להגיע לארבעה חודשים.
  • כמה עולה סרט?
    שאלת השאלות. ספויילר- לא תקבלו פה תשובה חד משמעית. יש מיליון דרכים ליצור סרט, להשתמש רק בפוטג'ים, AI, צילומים פשוטים או צילומים מבוססי הפקה ארוכה, עשרות שחקנים או פרזנטור יקר מאוד. מה שבטוח לא משנה באיזו דרך נבחר אנחנו תמיד מתחילים בחקירה של המטרות שלכם, השוק בו אתם פועלים, קריאייטיב מבוסס מטרות ופיצוח הדרך הנכונה להשיג את המטרות שלכם. אנחנו לא יודעים לייצר סרטים "פשוטים ומהירים", אנחנו עובדים עשרות שעות על כל סרט, מדייקים אותו ברמת ה Frame, בוחרים בקפידה כל Sfx (אפקטי סאונד), שומרים על זכויות יוצרים ועוד... כך שלרוב סרטים אצלנו מתחילים ב 20,000 ₪, יוצא לפעמים שאנחנו עושים סרטים בפחות אבל זה כבר תלוי במטרות שלכם. מוזמנים להתקשר ולברר, אנחנו מבטיחים להיות הוגנים ולתמחר את הסרט בצורה הגיונית לפי מה שהוא באמת שווה ולא סתם "לתקוע" מחיר.
  • מה התהליך של יצירת סרט?
    כל סרט מתחיל בהיכרות, אתם תכירו אותנו, אנחנו אתכם. התהליך יהיה חברי ומקצועי כאחד, אנחנו לא עוד חברה "פלצנית" שתופסת מעצמה, אנחנו בני אדם בדיוק כמוכם (נתקלנו במתחרים שעפים על עצמם ואנחנו לא אוהבים את זה) אחרי שאמרנו את זה אפשר להתחיל. במהלך השיחה הראשונה אנחנו נשאל את כל השאלות החשובות כמו- מה תרצו שיקרה מיד אחרי שהלקוח הפוטנציאלי צפה בסרטון, מי קהל היעד, מה המשאבים שעומדים לרשותכם (לא תקציב- משרד, עובדים, ספר מותג..), מה מטרות העל ומה מטרות הביניים ועוד... לאחר מכן, אנחנו נעשה שיעורי בית ואז נצא לתהליך שניתן לחלק אותו לשלושה שלבים: 1. לפני ההפקה (Preproduction) גיבוש רעיון, תסריט, אישור שלכם לתסריט, תיאום הלוקיישנים, הכנת הציוד, בחירת השחקנים\ ניצבים בהתאם לצורך, איסוף הפרופס ועוד. למעשה כל מה שצריך להעשות לפני יום הצילומים. 2. הפקה (Production) יום\ ימי הצילום. יתכן שליום הצילום יגיעו עשרות אנשים, יתכן שיגיעו רק שני אנשים (צלם ובמאי), תלוי בגודל ומורכבות הסרט, האם יש ניצבים או לא או כמה תאורה תוכננה לסצנה מסויימת. 3. אחרי ההפקה (Postproduction) איסוף חומרי הגלם, עריכת הסיפור, הוספת אפקטים, עיצוב ובניית שפה גרפית, הוספת פסקול, הקלטת קריינות, מיקס לסאונד, תיקוני צבע, כתוביות, אנימציה אם יש, תלת מימד במידת הצורך ועוד... *. במהלך השלבים השונים הלקוחות מעורבים ומשתתפים בתהליך היצירה בהתאם לסוג הסרט ומורכבותו. תקבלו מאיתנו גישה למערכת שיתוף לקוחות מיוחדת שפיתחנו במיוחד עבור תהליך זה.

בטוח יש כאן תשובות לחלק מהשאלות שלכם

רוצים להתייעץ?

052-262-4333

מגדל G7, באר שבע

bottom of page